Όροι και Προϋποθέσεις

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ESHOP

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ESHOP

 

Οι πιο κάτω όροι ισχύουν για όλες τις αγορές που πραγματοποιούνται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας P. MANGAS & SONS LTD η οποία εμπορεύεται ως P. Mangas Home Improvement Ltd (στο εξής “Εταιρεία”) μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.mangas.com.cy.

Οι πιο κάτω όροι αναφέρονται σε ‘εσάς’ δηλαδή τον καταναλωτή, τον επισκέπτη/χρήστη αυτής της ιστοσελίδας.

Κατά την πλοήγηση σας στην ιστοσελίδα www.mangas.com.cy της Εταιρείας P. MANGAS & SONS LTD συνεπάγεται αυτόματα ότι αποδέχεστε τους όρους χρήσης και πολιτικής του στο γενικό σύνολο του περιεχομένου που εμφανίζεται στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Η Εταιρεία P. MANGAS & SONS LTD είναι μία Εταιρεία νόμιμα εγγεγραμμένη στην Κύπρο. Η ιστοσελίδα www.mangas.com.cy είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας. Η έδρα της Εταιρείας καθώς και το τοπικό κατάστημα της Εταιρείας βρίσκεται στη διεύθυνση: Αντρέα Καριόλου 23-25, Άγιος Αθανάσιος, 4102, Λεμεσό, Κύπρο. Το παρόν ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιτρέπει στους καταναλωτές, επισκέπτες/ χρήστες του διαδικτύου να ενημερώνονται άμεσα για τα προϊόντα που προσφέρει η Εταιρεία μας, καθώς και να πραγματοποιούν τις αγορές τους διαδικτυακά.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση σας, το ηλεκτρονικό κατάστημα της Eταιρείας δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard & Maestro.

Οι αγορές σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (3D Secure, SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Cloudflare Inc) τα οποία εγγυόνται μία ασφαλή μέθοδο συναλλαγών.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Αλλαγή Γνώμης

Σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε μέρος ή και ολόκληρη την παραγγελία σας πίσω στο κατάστημα της Εταιρείας. Η επιστροφή ενός προϊόντος με πλήρη επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο εάν επιστραφεί το προϊόν ΕΝΤΟΣ του χρονικού διαστήματος των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη.

Για επιστροφή προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία:

  • Είτε τηλεφωνικώς στο 25 828000
  • Είτε στέλνοντας email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected]
  • Είτε επισκέπτοντας το κατάστημα μας στη διεύθυνση: Αντρέα Καριόλου 23-25, 4102 Άγιος Αθανάσιος, Λεμεσός, Κύπρος.

 

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Για την επιστροφή ενός προϊόντος πρέπει να παραδώσετε/επιστρέψετε τα ακόλουθα στο κατάστημα της Εταιρείας είτε αυτοπροσώπως είτε ταχυδρομικώς:

  • Συμπληρωμένο Έντυπο Επιστροφής Προϊόντων, το οποίο μπορείτε να βρείτε στην υποδοχή του καταστήματος της Εταιρείας ή και στην ιστοσελίδα της Εταιρείας πατώντας εδώ.
  • Το προϊόν το οποίο επιθυμείτε να επιστρέψετε.

Η Εταιρεία θα εξετάσει το αίτημα σας με την προσκόμιση των πιο πάνω.

Ένα προϊόν για να επιστραφεί στην Εταιρεία πρέπει να είναι κλειστό στην συσκευασία του (εάν έχει) και στην πλήρη κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορά ή βλάβη, σε άριστη κατάσταση και με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνοδεύουν. Σε περίπτωση που κριθεί́ κατά́ την επιθεώρηση αρμόδιου καταρτισμένου τεχνικού ότι το επιστρεφόμενο προϊόν δεν τηρεί τους όρους αυτούς, τότε η Εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος. Η Εταιρεία θα σας ενημερώσει εάν θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα για την επιθεώρηση αυτή.

 

Αντικατάσταση & Πίστωση

ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ

Εάν επιστρέψετε το προϊόν ΕΝΤΟΣ του χρονικού διαστήματος των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος και το προϊόν είναι στην πλήρη και άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε τότε μπορείτε να ακολουθήσετε μία από τις πιο κάτω επιλογές:

  • Να επιστρέψετε το προϊόν πίσω με πλήρη επιστροφή χρημάτων. Εφόσον γίνει δεκτή από την Εταιρεία η επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα της στην Λεμεσό, τότε η Εταιρεία μπορεί να σας επιστρέψει την τιμή αξίας αγοράς του προϊόντος με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή δηλαδή με πιστωτική κάρτα. Τα έξοδα παράδοσης δεν επιστρέφονται.
     
  • Να επιστρέψετε το προϊόν πίσω με πλήρη επιστροφή χρημάτων υπό τη μορφή πίστωσης (voucher) για αγορές από το ΦΥΣΙΚΟ κατάστημα της Εταιρείας, η οποία πίστωση θα είναι ενεργός για έξι (6) μήνες. Τα έξοδα παράδοσης δεν επιστρέφονται.

 

ΜΕΤΑ ΤΙΣ 14 ΗΜΕΡΕΣ

Εάν επιστρέψετε το προϊόν ΜΕΤΑ το χρονικό διάστημα των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, και το προϊόν είναι στην πλήρη και άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε τότε μπορείτε:

  • Να επιστρέψετε το προϊόν πίσω με πλήρη επιστροφή χρημάτων υπό τη μορφή πίστωσης (voucher) για αγορές από το ΦΥΣΙΚΟ κατάστημα της Εταιρείας, η οποία πίστωση θα είναι ενεργός για έξι (6) μήνες. Τα έξοδα παράδοσης δεν επιστρέφονται.

Η Εταιρεία ΔΕΝ δέχεται επιστροφές προϊόντων ΜΕΤΑ το χρονικό διάστημα των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, με εξαίρεση τα ελαττωματικά προϊόντα με εγγύηση για περισσότερο χρονικό διάστημα.

Εξαιρουμένης της περίπτωσης ελαττωματικού προϊόντος ή παραλαβής άλλου προϊόντος από αυτό που παραγγέλθηκε, σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ή επιστροφής χρημάτων υπό μορφή πίστωσης (voucher) από την Εταιρεία, τότε ΔΕΝ θα σας επιστρέφεται το κόστος παράδοσης του.

 

Τρόποι Επιστροφής Προϊόντων

Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος λόγω αλλαγής της γνώμης σας και όχι λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος ή παραλαβής άλλου προϊόντος από αυτό που παραγγείλατε, το κόστος παράδοσης του νέου προϊόντος (εάν υπάρχει) επιβαρύνει εσάς.

Εάν για κάποιο λόγο δεν μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν πίσω στην Εταιρεία ή δεν μπορείτε να παραλάβετε το καινούργιο προϊόν, τότε η Εταιρεία σας προσφέρει υπηρεσίες μεταφοράς του προϊόντος με μια επιπλέον χρέωση.

 

Επιστροφές Λανθασμένων / Ελλαττωματικών (ΕΕΠ) Προϊόντων

Ο ορισμός ‘λανθασμένα προϊόντα’, αναφέρεται στα προϊόντα που έχουν ληφθεί από τον καταναλωτή με χρώμα, μέγεθος ή ποσότητα διαφορετική από αυτή που παρήγγειλε.

Ο ορισμός ‘ΕΕΠ (Εξαρχής-Ελλαττωματικό-Προϊόν)’, αναφέρεται στα προϊόντα που έχουν ληφθεί από τον καταναλωτή και είναι προϊόντα ελλαττωματικά σύμφωνα με την νομοθεσία.

Παρόλο που πάντοτε η καλύτερη σας εξυπηρέτηση μας είναι προτεραιότητα, υπάρχει πιθανότητα παράδοσης λανθασμένου προϊόντος ή λανθασμένης ποσότητας ή λάθος τύπου προϊόντος ή και ελλαττωματικού προϊόντος (ΕΕΠ). Όλες οι παραγγελίες πριν την παραλαβή τους από εσάς ελέγχονται από την Εταιρεία για τυχόν λάθη ή και ελαττώματα.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε στην Εταιρεία προϊόντα τα οποία έχουν διαπιστωθεί από εσάς ως λανθασμένα ή και ελλαττωματικά (ΕΕΠ). Η επιστροφή ενός λανθασμένου/ελαττωματικού προϊόντος (ΕΕΠ) με πλήρη επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο εάν επιστραφεί το προϊόν ΕΝΤΟΣ του χρονικού διαστήματος των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Για επιστροφή λανθασμένων/ελαττωματικών (ΕΕΠ) προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία:

  • Είτε τηλεφωνικώς στο 25 828000
  • Είτε στέλνοντας email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected]
  • Είτε επισκέπτοντας το κατάστημα μας στη διεύθυνση: Αντρέα Καριόλου 23-25, 4102 Άγιος Αθανάσιος, Λεμεσός, Κύπρος.

 

Διαδικασία Επιστροφής - Αντικατάστασης Λανθασμένων/Ελαττωματικών Προϊόντων (ΕΕΠ)

Για την επιστροφή ενός λανθασμένου/ελαττωματικού προϊόντος (ΕΕΠ) πρέπει να παρέχετε τα ακόλουθα στο κατάστημα της Εταιρείας:

  • Συμπληρωμένο Έντυπο Επιστροφής Προϊόντων, το οποίο μπορείτε να βρείτε στην υποδοχή του καταστήματος της Εταιρείας ή και εδώ.
  • Το προϊόν το οποίο επιθυμείτε να επιστρέψετε.

Η Εταιρεία θα εξετάσει το αίτημα σας με την προσκόμιση των πιο πάνω.

Ένα ΕΕΠ (Εξαρχής-Ελλαττωματικό-Προϊόν) για να επιστραφεί πίσω στην Εταιρεία πρέπει να συμπεριλαμβάνει όλα τα έγγραφα τα οποία το συνοδεύουν και να βρίσκεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον καταναλωτή. Σε περίπτωση που κριθεί κατά την επιθεώρηση αρμόδιου καταρτισμένου τεχνικού ότι το επιστρεφόμενο προϊόν δεν τηρεί τους όρους αυτούς, τότε η Εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος. Η Εταιρεία θα σας ενημερώσει εάν θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα για την επιθεώρηση αυτή.

Ένα λανθασμένο προϊόν για να επιστραφεί στην Εταιρεία πρέπει να είναι κλειστό στην συσκευασία του (εάν έχει) και στην πλήρη κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορά ή βλάβη, σε άριστη κατάσταση και με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνοδεύουν. Σε περίπτωση που κριθεί ότι το επιστρεφόμενο προϊόν δεν τηρεί τους όρους αυτούς, η Εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος.

 

Αντικατάσταση & Πίστωση Λανθασμένων/Ελαττωματικών Προϊόντων (ΕΕΠ)

ΕΝΤΟΣ 30 ΗΜΕΡΩΝ

Εάν επιστρέψετε ένα ελλαττωματικό (ΕΕΠ) ή/και λανθασμένο προϊόν ΕΝΤΟΣ του χρονικού διαστήματος των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος τότε μπορείτε:

  • Να επιστρέψετε το προϊόν πίσω με πλήρη επιστροφή χρημάτωνΕφόσον γίνει δεκτή από την Εταιρεία η επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα της στην Λεμεσό, τότε η Εταιρεία μπορεί να σας επιστρέψει την τιμή αξίας αγοράς του προϊόντος και τα έξοδα παράδοσης του, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή δηλαδή με πιστωτική κάρτα (εξαιρουμένων των εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή π.χ. παράδοση του προϊόντος με διαφορετικό τρόπο από τον συνήθη τρόπο που εφαρμόζει η Εταιρεία).
  • Να επιστρέψετε το προϊόν πίσω με πλήρη επιστροφή χρημάτων υπό τη μορφή πίστωσης (voucher) για αγορές από το ΦΥΣΙΚΟ κατάστημα της Εταιρείας, η οποία πίστωση θα είναι ενεργός για έξι (6) μήνες.
  • Να αντικαταστήσετε το επιστρεφόμενο προϊόν με ένα άλλο προϊόν από το κατάστημα της ΕταιρείαςΕφόσον γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα της Εταιρείας στην Λεμεσό, τότε μπορείτε να αντικαταστήσετε το επιστρεφόμενο προϊόν με ένα νέο προϊόν από το κατάστημα της Εταιρείας στην Λεμεσό.

Η Εταιρεία ΔΕΝ δέχεται επιστροφές προϊόντων ΜΕΤΑ το χρονικό διάστημα των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, με εξαίρεση τα ελαττωματικά προϊόντα με εγγύηση για περισσότερο χρονικό διάστημα.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ή επιστροφής χρημάτων υπό μορφή πίστωσης (voucher), το κόστος παράδοσης (εάν υπάρχει) επιστρέφεται εφόσον το προϊόν έχει επιστραφεί για λόγους λανθασμένου/ελαττωματικού προϊόντος.

 

Τρόποι Επιστροφής Λανθασμένων/Ελαττωματικών Προϊόντων (ΕΕΠ)

Εφόσον το προϊόν έχει επιστραφεί πίσω στην Εταιρεία, η Εταιρεία προσφέρεται να καλύψει το κόστος παράδοσης του νέου προϊόντος (εάν υπάρχει), υπό την προϋπόθεση ότι ο τρόπος επιστροφής που προτείνει η Εταιρεία είναι αποδεκτός από εσάς.

 

Προϊόντα με Εγγύηση

Προϊόντα όπως ερασιτεχνικά και επαγγελματικά εργαλεία (π.χ. Einhell, Black & Decker, Dewalt, Milwaukee) και πολλά άλλα τα οποία προσφέρονται με εγγύηση μπορούν να επιστραφούν στην Εταιρεία εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά, δεν έχουν την οποιαδήποτε παρέμβαση/μετατροπή και εφόσον δεν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα της εγγύησης του συγκεκριμένου προϊόντος από την ημέρα παραλαβής.

Κάποια από τα προϊόντα που προσφέρουν εγγύηση παρέχουν επίσης την δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της/του κατασκευαστή.

Μη επαγγελματικά εργαλεία που αγοράζονται για επαγγελματική χρήση δεν καλύπτονται από εγγύηση.

Για την επιστροφή των προϊόντων με εγγύηση στο κατάστημα της Εταιρείας είναι υπεύθυνος ο καταναλωτής.

 

Εξαιρέσεις στην Πολιτική Επιστροφών

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει (είτε εντός των 14 ημερολογιακών ημερών ή και μετά) για τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
  • Προϊόντα τα οποία δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής όπως προστατευτικές μάσκες προσώπου, γάντια μίας χρήσης κ.α.
  • Προϊόντα τα οποία έχουν σχέση με προσωπική φροντίδα όπως ξυριστικές μηχανές, μηχανές περιποίησης προσώπου κ.α.
  • Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή και δεν μπορούν να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση όπως: μπογιές που φτιάχτηκαν στο χρώμα που ζητήσατε; λάστιχα, δίχτυα φράχτη, σωλήνες, γυαλόχαρτα και άλλα προϊόντα που κόβονται από ρολό στο μέγεθος που θέλετε; αλυσίδες αλυσοπρίονων που έχουν φτιαχτεί στο μέγεθος που θέλετε κ.α.
  • Προϊόντα τα οποία έχουν αγοραστεί σφραγισμένα, και που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  • Προϊόντα που έχουν συναρμολογηθεί.

 

Προϊόντα με Προσφορά

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αγοραστεί με προσφορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας και επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν, τότε η Εταιρεία λαμβάνει υπόψη το τίμημα αγοράς του προϊόντος στην προσφορά.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία:

  • Είτε τηλεφωνικώς στο 25 828000
  • Είτε στέλνοντας email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: [email protected]
  • Είτε μεταβαίνοντας το κατάστημα μας στη διεύθυνση: Αντρέα Καριόλου 23-25, 4102 Άγιος Αθανάσιος, Λεμεσός, Κύπρος.

 

ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Τρόποι και Ημέρες Παράδοσης

  • Κατ’οίκον παράδοση από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, με μέγιστο χρόνο διεκπεραίωσης τις πέντε (5) ημερολογιακές εργάσιμες ημέρες.
  • Παραλαβή από καταστήματα ACS με μέγιστο χρόνο διεκπεραίωσης τις πέντε (5) ημερολογιακές εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση αυξημένου όγκου παραγγελιών, υπάρχει πιθανότητα καθυστέρησης.
  • Παραλαβή από το κατάστημα της Εταιρείας στη Λεμεσό με μέγιστο χρόνο αναμονής είκοσι τεσσάρων (24) εργάσιμων ωρών. Η Εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για παραλαβή. Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την υποδοχή του καταστήματος της Εταιρείας. Για να παραλάβετε την παραγγελία σας θα πρέπει να παρέχετε μαζί σας τον αριθμό της παραγγελίας σας, τον οποίο θα βρείτε στο email που θα σας σταλεί από την Εταιρεία κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Οι παραλαβές από το κατάστημα της Εταιρείας γίνονται από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 08:00 – 20:00, Σάββατο από τις 08:00 – 19:00 και Κυριακή από τις 10:00 – 19:00.

 

Έξοδα Παράδοσης

ΕΞΟΔΑ ΚΑΤ’ΟΙΚΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Βάρος Παραγγελίας

0-2kg

2.1-5kg

5.1-10kg

10.1-20kg

20.1-30kg

30.1-40kg

40.1-50kg

50kg +

Κόστος Παράδοσης

€5.00

€5.50

€6.50

€10.00

€17.49

€22.49

€27.49

€49.99 +

 

ΕΞΟΔΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ACS

Βάρος Παραγγελίας

0-2kg

2.1-5kg

5.1-10kg

10.1-20kg

20.1-30kg

30.1-40kg

40.1-50kg

50kg +

Κόστος Παράδοσης

€3.50

€4.00

€5.00

€9.00

€13.99

€18.99

€23.99

€49.99 +


Όλες οι πιο πάνω τιμές παράδοσης συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

Οι τιμές αυτές ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή π.χ. λόγο προσφορών. Παρακαλούμε όπως λαμβάνεται υπόψη το ποσό παράδοσης που αναγράφεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που η διεύθυνση σας βρίσκεται σε δυσπρόσιτη περιοχή, η Eταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας για διευθέτηση του τρόπου παράδοσης.

Για παραδόσεις εκτός Κύπρου παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας για καθορισμό του ακριβούς κόστους.

 

Όροι Παράδοσης

Το προσωπικό μεταφέρει και παραδίδει τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει στο υποστατικό σας. Η παραγγελία λαμβάνει χώρα έξω από το υποστατικό σας και δεν μεταφέρονται προϊόντα από σκάλες ή και ανελκυστήρα.

Όλα τα προϊόντα παραδίδονται ασυναρμολόγητα. Εάν επιθυμείτε την συναρμολόγηση όλων ή και μερικών προϊόντων της παραγγελίας σας, η Εταιρεία μπορεί να συναρμολογήσει προϊόντα για εσάς με μία επιπρόσθετη χρέωση. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία:

  • Είτε τηλεφωνικώς στο 25 828000
  • Είτε στέλνοντας email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: [email protected]

Κατά την παράδοση παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να υπογράψετε σημείωμα παραλαβής στο οποίο θα διασφαλίζεται πως η παραγγελία σας παραλήφθηκε καλώς. Σε περίπτωση πρόκλησης ζημιάς του προϊόντος μετά την παραλαβή του από τον τόπο παράδοσης, η Εταιρεία ή ο μεταφορέας δεν φέρει ευθύνη για τέτοια ζημιά.

 

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Εάν κάνατε μία παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, είναι δυνατό να υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση των προϊόντων για τους πιο κάτω λόγους:

  • Καθυστέρηση στην μεταφορά του προϊόντος από τον προμηθευτή μαςΠαραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών, έτσι ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα είτε λόγω καθυστέρησης στην μεταφορά τους ή και στο τελωνείο, με αποτέλεσμα να μην τα έχουμε στις αποθήκες μας την αναμενόμενη ημέρα παραλαβής. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την καθυστέρηση της παράδοσης του προϊόντος.
  • Κατάργηση ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος στην αγοράΣτο ηλεκτρονικό μας κατάστημα εκθέτουμε χιλιάδες προϊόντα, ανάμεσα σε αυτά υπάρχουν και οι σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά, χωρίς καμία προειδοποίηση ανακοινώνει πως τα καταργεί. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θα θέλατε να προχωρήσετε με κάποια εναλλακτική λύση.
  • Λόγοι ανωτέρας βίαςΣε περιόδους με ακραίες καιρικές συνθήκες, απεργίες, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας που μπορεί να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση μιας παραγγελίας.
  • Αδύνατη επικοινωνία με εσάςΣε περίπτωση που η επικοινωνία της Εταιρείας με εσάς είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατέστη αδύνατη λόγω καταχώρησης λανθασμένων στοιχείων επικοινωνίας.

 

ΑΛΛΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Το περιεχόμενο που παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα της Εταιρείας ανήκει στην πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας, με την επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος. Απαγορεύεται αυστηρά η κάθε είδους τροποποίηση, αναδημοσίευση , καταχρηστική χρήση του περιεχομένου της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών, φωτογραφιών, τιμών και άλλων στοιχείων εφόσον δεν υπάρχει γραπτή άδεια νόμιμης χρήσης του από την Εταιρεία. Επίσης, δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε εμπορικά σήματα, σήματα υπηρεσιών, ή υλικά που προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα που εμφανίζονται σε αυτή την ιστοσελίδα, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, των λογοτύπων ή των χαρακτήρων, χωρίς τη ρητή γραπτή συγκατάθεση του κατόχου του σήματος ή εξασφάλιση των πνευματικών δικαιωμάτων. Εξαιρείται η περίπτωση παραχώρησης και χρήσης του περιεχομένου της ιστοσελίδας για αυστηρά προσωπικούς λόγους που δεν έχουν εμπορικό ή κερδοσκοπικό χαρακτήρα ή σκοπό.

 

ΕΥΘΥΝΗ

Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα

Παρόλο που προσπαθούμε για τη μέγιστη ακρίβεια και πληρότητα ως προς το περιεχόμενο αυτής της ιστοσελίδας, η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια, και αφορούν λάθη μεταξύ άλλων, των τιμών προϊόντων, περιγραφών, φωτογραφιών, και η διακοπή λειτουργίας της ιστοσελίδας λόγω ανωτέρας βίας ή και για λόγους πέραν των δυνάμεων της Εταιρείας. Η Εταιρεία, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

 

Διαθεσιμότητα

Η Εταιρεία δεν παρέχει οποιαδήποτε εγγύηση για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της. Ωστόσο, αναλαμβάνει να ενημερώνει έγκαιρα τους καταναλωτές σε περίπτωση που εκφράσουν ενδιαφέρον για παραγγελία μη διαθέσιμου προϊόντος.

 

ΧΡΗΣΗ COOKIES

Η Εταιρεία χρησιμοποιεί cookies στην ιστοσελίδα www.mangas.com.cy για να σας διακρίνει από άλλους χρήστες, προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία σας κατά την περιήγηση στην ιστοσελίδα.

Ένα cookie είναι ένα μικρό αρχείο γραμμάτων και αριθμών που είναι αποθηκευμένο στη συσκευή σας όταν επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα, και περιέχει πληροφορίες που μεταφέρονται στον υπολογιστή σας. Αυτές οι πληροφορίες αποστέλλονται πίσω στην ιστοσελίδα σε κάθε επόμενή σας επίσκεψη ή σε κάποια άλλη ιστοσελίδα που αναγνωρίζει αυτό το cookie. Τα cookies μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώριση των επαναλαμβανόμενων χρηστών, τη διευκόλυνση της συνεχούς πρόσβασης από τους χρήστες και τη χρήση της ιστοσελίδας, και επιτρέπουν σε μια ιστοσελίδα να παρακολουθεί τη συμπεριφορά χρήσης, και να συγκεντρώνει δεδομένα που θα επιτρέπουν βελτίωση του περιεχομένου και στοχευμένη διαφήμιση.

Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, συναινείτε στη χρήση των cookies από την Εταιρεία σύμφωνα με τους όρους αυτής της πολιτικής. Σε περίπτωση που δεν συγκατατίθεστε με τη χρήση των cookies, μπορείτε να τα αποκλείσετε στα περισσότερα προγράμματα περιήγησης. Περαιτέρω οδηγίες μπορούν να βρεθούν π.χ. στο http://www.allaboutcookies.org/. Το μπλοκάρισμα των cookies ενδέχεται να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην ευχρηστία αυτής της ιστοσελίδας.

 

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΟΡΩΝ

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή και να ανανεώνει τους όρους που βρίσκονται σε αυτή την ιστοσελίδα, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Σας καλούμε να ελέγχετε το περιεχόμενο των όρων χρήσης για πιθανές αλλαγές. Η τελευταία ημερομηνία ανανέωσης των όρων και προϋποθέσεων απεικονίζεται στο κάτω μέρος της σελίδας αυτής.

 

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Αναγνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η προστασία των προσωπικών δεδομένων του καταναλωτή, επισκέπτη/χρήστη του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Με την παρούσα πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων («Πολιτική»), παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή, αποθήκευση, επεξεργασία και χρήση (στο εξής «χρήση») των προσωπικών σας δεδομένων.

 

Υπεύθυνος Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων

Υπεύθυνος για τη συλλογή, αποθήκευση, επεξεργασία και χρήση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών, είναι η Εταιρεία:

P. MANGAS & SONS LTD
Αντρέα Καριόλου 23-25
Άγιος Αθανάσιος, 4102 Λεμεσός
Τηλέφωνο: 25828000
E-mail: [email protected]

 

Συλλογή και Xρήση των Προσωπικών σας Δεδομένων

H Εταιρεία δεν συλλέγει τα προσωπικά δεδομένα σας, εκτός κι αν εσείς έχετε δώσει τη ρητή σας συγκατάθεση για χρήση τους και για συγκεκριμένο σκοπό (π.χ. για να λαμβάνετε ενημερώσεις και μηνύματα στο κινητό σας τηλέφωνο, να συμμετέχετε σε διαγωνισμούς, να παραγγέλνετε προϊόντα ή να ζητάτε πληροφορίες). Η Εταιρεία ζητάει και λαμβάνει από εσάς μόνο τις απολύτως απαραίτητες πληροφορίες για την εξυπηρέτηση του σκοπού για τον οποίον δόθηκαν. Επίσης, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για τους σκοπούς για τους οποίους έχουν συλλεγεί.

Τα δεδομένα που παρέχονται από εσάς, θα τηρούνται/αποθηκεύονται από την εταιρεία μέχρι την εκπλήρωση του σκοπού για τον οποίο μας τα έχετε κοινοποιήσει, σύμφωνα πάντα με τις κείμενες νομοθετικές διατάξεις.

Αν έχετε δώσει τη ρητή συγκατάθεσή σας για χρήση των προσωπικών σας δεδομένων για σκοπούς marketing (για την αποστολή μηνυμάτων στο κινητό σας τηλέφωνο), θα χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα σας γι’ αυτόν τον σκοπό μέχρις ότου ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας, στέλνοντας μήνυμα την ένδειξη «STOP SMS», στον αριθμό που σας δίνεται.

 

Διαβίβαση Δεδομένων

Η Εταιρεία δεν θα προβεί σε διαβίβαση, κοινοποίηση ή παραχώρηση των προσωπικών σας δεδομένων σε τρίτους (πλην αυτών που αναφέρονται ανωτέρω) για οποιοδήποτε σκοπό, εκτός εάν κάτι τέτοιο καθίσταται υποχρεωτικό από την κείμενη νομοθεσία ή απαιτείται από δημόσιους/δικαστικούς φορείς/αρχές.

Υπάρχει πιθανότητα η Εταιρεία να χρειαστεί να διαβιβάσει τα προσωπικά σας δεδομένα σε άλλες εταιρείες ή/και εξωτερικούς συνεργάτες για περαιτέρω επεξεργασία (π.χ. για την αποστολή προϊόντων ή για τη διενέργεια διαγωνισμών) ή προς υποστήριξη των πληροφοριακών μας συστημάτων.

Η Εταιρεία δεσμεύει συμβατικά τα εν λόγω τρίτα μέρη να επεξεργάζονται τα προσωπικά δεδομένα με βάση τις οδηγίες που τους παρέχονται και σε συμμόρφωση με τους δεσμευτικούς κανόνες της Εταιρείας (Binding Corporate Rules), την παρούσα Πολιτική Απορρήτου για τη διαχείριση/προστασία προσωπικών δεδομένων και την Ευρωπαϊκή και εγχώρια νομοθεσία και νομολογία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 

Διόρθωση, Διαγραφή ή Περιορισμός Επεξεργασίας των Προσωπικών Δεδομένων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαπιστώσετε αν τα προσωπικά σας δεδομένα είναι ακριβή και επικαιροποιημένα ή να ζητήσετε διόρθωση, διαγραφή, περιορισμό επεξεργασίας τους ή ένα αντίγραφο τους, μπορείτε να αποστείλετε το αίτημά σας με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

 

Ασφάλεια Δεδομένων

Η Εταιρεία δεσμεύεται ότι θα αποθηκεύσει τα προσωπικά σας δεδομένα με ασφάλεια, προς αποφυγή οποιασδήποτε απώλειας, αλλοίωσης ή πρόσβασης τρίτων σε αυτά. Για τον σκοπό αυτό, υιοθετεί τα απαραίτητα μέτρα τα οποία εξελίσσονται και βελτιώνονται συνεχώς.

Κατά διαστήματα, η Εταιρεία θα προβαίνει σε τροποποίηση/επικαιροποίηση της Πολιτικής Απορρήτου, ως εκ τούτου παρακαλούμε όπως ανατρέχετε πάντα στην παρούσα Πολιτική, έτσι ώστε να ενημερώνεστε για την τρέχουσα έκδοση της, για τυχόν αλλαγές ή ενημερώσεις που μπορεί να έχουν γίνει. H Πολιτική Διαχείρισης Προσωπικών Δεδομένων ενημερώθηκε στις 5/7/2018.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Η εταιρεία Π. ΜΑΓΚΑΣ & ΥΙΟΙ ΛΤΔ (στο εξής «Εταιρεία» ή «εμείς») χειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και κάθε άλλη ισχύουσα νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων των υποψηφίων για εργασία. Η παρούσα Πολιτική Απορρήτου Υποψηφίων ("Πολιτική") παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Εταιρεία συλλέγει, χρησιμοποιεί, αποθηκεύει και γενικά επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα.

 

Συλλογή και χρήση των προσωπικών σας δεδομένων

Ως δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα νοούνται οποιεσδήποτε πληροφορίες μπορούν να οδηγήσουν στην ταυτοποίησή σας άμεσα ή έμμεσα, σε οποιαδήποτε μορφή. Μπορεί να περιλαμβάνουν το ονοματεπώνυμό σας, την εκπαίδευση, τα στοιχεία επικοινωνίας, τον τρέχοντα τίτλο εργασίας και τον εργοδότη, τυχόν συνημμένα αρχεία (όπως βιογραφικό σημείωμα, συνοδευτική επιστολή), στοιχεία διαβατηρίου ή/και ταυτότητας και γενικά στοιχεία που εσείς μας παρέχετε όταν κάνετε αίτηση για κάποια θέση εργασίας.

Η Εταιρεία μας, ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας Δεδομένων, συλλέγει, επεξεργάζεται και χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα που υποβάλλετε μέσω της ιστοσελίδας της, του γραφείου εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας μας, του τμήματος προσλήψεων ή και γραφείων αναζήτησης εργασίας, για τους σκοπούς της επεξεργασίας της αίτησής σας, όπως περιγράφεται περαιτέρω κατωτέρω.

Επιπλέον, ενδέχεται να συλλέγουμε και να επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα από τις ακόλουθες δημόσια διαθέσιμες πηγές, υπό την προϋπόθεση ότι η συλλογή των δεδομένων είναι απαραίτητη και σχετική με την εκτέλεση της θέσης εργασίας για την οποία υποβάλλετε αίτηση και υπό την προϋπόθεση ότι μας επιτρέπεται να το πράξουμε από την εθνική νομοθεσία ("άμεση αναζήτηση"), π.χ. LinkedIn.

 

Σκοποί επεξεργασίας

Η Εταιρεία μας συλλέγει και επεξεργάζεται τα δεδομένα σας μόνο στο πλαίσιο πλήρωσης θέσεων εργασίας που κατά καιρούς ανακοινώνει.

 

Διατήρηση των δεδομένων σας

Η Εταιρεία θα αποθηκεύσει τα δεδομένα σας για την χρονική περίοδο 1 έτους από την μέρα υποβολής της αίτησής σας. Εγγυόμαστε ότι έχουμε θεσπίσει ισχυρά τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των πληροφοριών που διατηρούμε στον διακομιστή μας για τους σκοπούς της πρόσληψης.

 

Έλεγχοι ιστορικού

Πριν λάβουμε την τελική απόφαση να σας προσλάβουμε, ενδέχεται να συλλέξουμε και να επεξεργαστούμε πληροφορίες σχετικά με το ποινικό σας μητρώο, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι δεν υπάρχει τίποτα στο ιστορικό σας που να σας καθιστά ακατάλληλο για τον ρόλο. Επιδιώκουμε να διασφαλίζουμε ότι η συλλογή και η επεξεργασία των πληροφοριών μας είναι πάντοτε αναλογική των σκοπών συλλογής και επεξεργασίας των δεδομένων σας.

 

Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων:

Εάν χρειάζεστε περαιτέρω διευκρινίσεις ή επιθυμείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας ή να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας, επικοινωνήστε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που περιγράφονται παρακάτω. [email protected]

 

Τα δικαιώματά σας

Με βάση της πρόνοιες του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε πρόσβαση και διόρθωση ή διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων, το δικαίωμα να περιορίσετε την επεξεργασία, να αντιταχθείτε στην επεξεργασία, καθώς και, το δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων. Εάν έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας για την επεξεργασία των δεδομένων σας, έχετε το δικαίωμα να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή, γεγονός που δεν θα επηρεάσει τη νομιμότητα της επεξεργασίας πριν από την ανάκληση της συγκατάθεσής σας.

Έχω διαβάσει την Πολτική Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων Υποψηφίων της εταιρείας Π. ΜΑΓΚΑΣ & ΥΙΟΙ ΛΤΔ και συναινώ στην επεξεργασία των προσωπικών μου δεδομένων για σκοπούς πρόσληψης, κατά τη διάρκεια της πρόσληψης ή/και - αν χρειαστεί - για τους σκοπούς της επαναξιολόγησης της αίτησής μου στο μέλλον.

 

Επικοινωνία

Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή διευκρινίσεις για τον τρόπο με τον οποίο η Εταιρεία χρησιμοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της εταιρείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφεται στην παράγραφο 2 της Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (Υπεύθυνος Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων).

 

ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
 


ΟΡΟΙ & ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

 

Διήμερο προσφορών

Όροι και εξαιρέσεις:

Από την έκπτωση 20% εξαιρούνται οι ακόλουθες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, που προσφέρει η MANGAS HOME IMPROVEMENT:

- Προϊόντα που βρίσκονται ήδη σε προσφορά και των οποίων η τιμή αναγράφεται με κόκκινα γράμματα, όπως προϊόντα καταλόγου και εσωτερικής προσφοράς, δεν μπορούν να τύχουν επιπλέον έκπτωσης.

- Η συγκεκριμένη προσφορά αφορά αποκλειστικά αγορές από το φυσικό μας κατάστημα.

- Η διανομή, η συναρμολόγηση και η εγκατάσταση ενός προϊόντος, δεν εμπίπτουν στην πιο πάνω έκπτωση.

- Κατά τη διάρκεια των ημερών που θα διαρκέσει η προσφορά (8-9/07/2023), η συναρμολόγηση προϊόντων δεν θα είναι εφικτή.

- Οι πιο κάτω κατηγορίες από το Τμήμα Υδραυλικών Ειδών εξαιρούνται από την έκπτωση 20%: χάλκινα εξαρτήματα & σωλήνες, αλουμινένια εξαρτήματα και σωλήνες, ντεπόζιτα, πλαστικές σωλήνες αποχετεύσεων, λάστιχα άρδευσης & ύδρευσης, κανάλια καλωδίων (trunking), βάσεις κλιματιστικών.

- Εκτός προσφοράς, είναι τα κεραμικά πατώματα, οι τιμές των οποίων επίσης αναγράφονται με κόκκινα γράμματα.

- Η προσφορά ισχύει μόνο για προϊόντα που είναι ήδη σε απόθεμα, όχι προ-παραγγελίες.

*Σημείωση: Ενδεχομένως να υπάρξει καθυστέρηση στην κατ' οίκον παράδοση αγορών που θα γίνουν κατά τη διάρκεια του διημέρου (8 & 9 Ιουλίου), λόγω αυξημένων παραγγελιών. Η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός της επόμενης εβδομάδας μετά τη λήξη του Surprise Weekend, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για την ακριβή ημέρα και ώρα αποστολής.

 

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Οι πιο κάτω όροι ισχύουν για όλες τις αγορές που πραγματοποιούνται από το κατάστημα της Εταιρείας P. MANGAS & SONS LTD η οποία εμπορεύεται ως P. Mangas Home Improvement Ltd (στο εξής “Εταιρεία”) στην διεύθυνση: Αντρέα Καριόλου 23-25, Άγιος Αθανάσιος, 4102, Λεμεσό, Κύπρο.

Οι πιο κάτω όροι αναφέρονται σε “εσάς” δηλαδή τον καταναλωτή, τον επισκέπτη/πελάτη της Εταιρείας.

Η Εταιρεία P.MANGAS & SONS LTD είναι μία Εταιρεία νόμιμα εγγεγραμμένη στην Κύπρο. Η έδρα της Εταιρείας καθώς και το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας βρίσκεται στην διεύθυνση: Αντρέα Καριόλου 23-25, Άγιος Αθανάσιος, 4102, Λεμεσό, Κύπρο.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση σας, η Eταιρεία δέχεται πληρωμές είτε σε μετρητά είτε με πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Αλλαγή Γνώμης

Σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε προϊόντα πίσω στο κατάστημα της Εταιρείας. Η επιστροφή ενός προϊόντος με πλήρη επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο εάν επιστραφεί το προϊόν ΕΝΤΟΣ του χρονικού διαστήματος των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Για επιστροφή προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία:

  • Είτε τηλεφωνικώς στο 25 828000
  • Είτε στέλνοντας email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected]
  • Είτε επισκέπτοντας το κατάστημα μας στη διεύθυνση: Αντρέα Καριόλου 23-25, 4102 Άγιος Αθανάσιος, Λεμεσό, Κύπρο.

 

Διαδικασία Υπαναχώρησης

Για την επιστροφή ενός προϊόντος πρέπει να παραδώσετε/επιστρέψετε τα ακόλουθα στο κατάστημα της Εταιρείας:

  • Απόδειξη αγοράς του προϊόντος.
  • Το προϊόν το οποίο επιθυμείτε να επιστρέψετε.

Η Εταιρεία θα εξετάσει το αίτημα σας αφού επιστραφούν τα πιο πάνω.

Ένα προϊόν για να επιστραφεί στην Εταιρεία πρέπει να είναι κλειστό στην συσκευασία του (εάν έχει) και στην πλήρη κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορά ή βλάβη, σε άριστη κατάσταση και με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνοδεύουν. Σε περίπτωση που κριθεί κατά την επιθεώρηση αρμόδιου καταρτισμένου τεχνικού ότι το επιστρεφόμενο προϊόν δεν τηρεί τους όρους αυτούς, τότε η Εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος. Η Εταιρεία θα σας ενημερώσει εάν θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα για την επιθεώρηση αυτή.

 

Αντικατάσταση & Πίστωση

ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΩΝ

Εάν επιστρέψετε το προϊόν ΕΝΤΟΣ του χρονικού διαστήματος των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος και το προϊόν είναι στην πλήρη και άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε τότε μπορείτε να ακολουθήσετε μία από τις πιο κάτω επιλογές:

  • Να επιστρέψετε το προϊόν πίσω με πλήρη επιστροφή χρημάτων. Εφόσον γίνει δεκτή από την Εταιρεία η επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα της στην Λεμεσό, τότε η Εταιρεία μπορεί να σας επιστρέψει την τιμή αξίας αγοράς του προϊόντος. Οποιοδήποτε κόστος παράδοσης δεν επιστρέφεται.
  • Να επιστρέψετε το προϊόν πίσω με πλήρη επιστροφή χρημάτων υπό τη μορφή πίστωσης (voucher) για αγορές από το ΦΥΣΙΚΟ κατάστημα της Εταιρείας, η οποία πίστωση θα είναι ενεργός για έξι (6) μήνες. Οποιοδήποτε κόστος παράδοσης δεν επιστρέφεται.

 

ΜΕΤΑ ΤΙΣ 14 ΗΜΕΡΕΣ

Εάν επιστρέψετε το προϊόν ΜΕΤΑ το χρονικό διάστημα των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, και το προϊόν είναι στην πλήρη και άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε τότε μπορείτε να ακολουθήσετε μία από τις πιο κάτω επιλογές:

  • Να επιστρέψετε το προϊόν πίσω με πλήρη επιστροφή χρημάτων υπό τη μορφή πίστωσης (voucher) για αγορές από το ΦΥΣΙΚΟ κατάστημα της Εταιρείας, η οποία πίστωση θα είναι ενεργός για έξι (6) μήνες. Οποιοδήποτε κόστος παράδοσης δεν επιστρέφεται.

Η Εταιρεία ΔΕΝ δέχεται επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος ΜΕΤΑ το χρονικό διάστημα των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, με εξαίρεση τα ελαττωματικά προϊόντα με εγγύηση για περισσότερο χρονικό διάστημα.

Εξαιρουμένης της περίπτωσης ελαττωματικού προϊόντος ΕΕΠ (Εξαρχής-Ελλαττωματικό-Προϊόν) ή παραλαβής άλλου προϊόντος από αυτό που παραγγέλθηκε, σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ή επιστροφής χρημάτων υπό μορφή πίστωσης (voucher) από την Εταιρεία, τότε ΔΕΝ θα σας επιστρέφεται το κόστος παράδοσης του.

 

Τρόποι Επιστροφής Προϊόντων

Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος λόγω αλλαγής της γνώμης σας και όχι λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος ή παραλαβής άλλου προϊόντος από αυτό που παραγγείλατε, το κόστος παράδοσης του νέου προϊόντος (εάν υπάρχει) επιβαρύνει εσάς.

Εάν για κάποιο λόγο δεν μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν πίσω στην Εταιρεία ή δεν μπορείτε να παραλάβετε το καινούργιο προϊόν, τότε η Εταιρεία σας προσφέρει υπηρεσίες μεταφοράς του προϊόντος με μια επιπλέον χρέωση.

 

Επιστροφές Λανθασμένων / Ελλαττωματικών Προϊόντων (ΕΕΠ)

Ο ορισμός ‘λανθασμένα προϊόντα’, αναφέρεται στα προϊόντα που έχουν ληφθεί από τον καταναλωτή με χρώμα, μέγεθος ή ποσότητα διαφορετική κλπ. από αυτή που παρήγγειλε από το κατάστημα της Εταιρείας.

Ο ορισμός ‘ΕΕΠ (Εξαρχής-Ελλαττωματικό-Προϊόν)΄, αναφέρεται στα προϊόντα που έχουν ληφθεί από τον καταναλωτή και είναι προϊόντα ελλαττωματικά σύμφωνα με την νομοθεσία.

Παρόλο που πάντοτε η καλύτερη σας εξυπηρέτηση μας είναι προτεραιότητα, υπάρχει πιθανότητα παράδοσης λανθασμένου προϊόντος ή λανθασμένης ποσότητας ή λάθος τύπου προϊόντος ή και ελλαττωματικού προϊόντος (ΕΕΠ). Όλες οι παραγγελίες πριν την παραλαβή τους από εσάς ελέγχονται από την Εταιρεία για τυχόν λάθη ή και ελαττώματα.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε στην Εταιρεία προϊόντα τα οποία έχουν διαπιστωθεί από εσάς ως λανθασμένα ή και ελλαττωματικά (ΕΕΠ). Η επιστροφή ενός λανθασμένου/ελαττωματικού προϊόντος (ΕΕΠ) με πλήρη επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο εάν επιστραφεί το προϊόν ΕΝΤΟΣ του χρονικού διαστήματος των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Για επιστροφή λανθασμένων/ελαττωματικών προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία:

  • Είτε τηλεφωνικώς στο 25 828000
  • Είτε στέλνοντας email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected]
  • Είτε επισκέπτοντας το κατάστημα μας στη διεύθυνση: Αντρέα Καριόλου 23-25, 4102 Άγιος Αθανάσιος, Λεμεσός, Κύπρος.

 

Διαδικασία Επιστροφής - Αντικατάστασης Λανθασμένων/Ελαττωματικών Προϊόντων (ΕΕΠ)

Για την επιστροφή ενός λανθασμένου/ελαττωματικού προϊόντος (ΕΕΠ) πρέπει να παρέχετε τα ακόλουθα στο κατάστημα της Εταιρείας:

  • Απόδειξη αγοράς του προϊόντος.
  • Το προϊόν το οποίο επιθυμείτε να επιστρέψετε.

Η Εταιρεία θα εξετάσει το αίτημα σας με την προσκόμιση των πιο πάνω.

Ένα ΕΕΠ (Εξαρχής-Ελλαττωματικό-Προϊόν) για να επιστραφεί πίσω στην Εταιρεία πρέπει να συμπεριλαμβάνει όλα τα έγγραφα τα οποία το συνοδεύουν και να βρίσκεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον καταναλωτή. Σε περίπτωση που κριθεί κατά την επιθεώρηση αρμόδιου καταρτισμένου τεχνικού ότι το επιστρεφόμενο προϊόν δεν τηρεί τους όρους αυτούς, τότε η Εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος. Η Εταιρεία θα σας ενημερώσει εάν θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα για την επιθεώρηση αυτή.

Ένα λανθασμένο προϊόν για να επιστραφεί στην Εταιρεία πρέπει να είναι κλειστό στην συσκευασία του (εάν έχει) και στην πλήρη κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορά ή βλάβη, σε άριστη κατάσταση και με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνοδεύουν. Σε περίπτωση που κριθεί ότι το επιστρεφόμενο προϊόν δεν τηρεί τους όρους αυτούς, η Εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος.

 

Αντικατάσταση & Πίστωση Λανθασμένων/Ελαττωματικών Προϊόντων (ΕΕΠ)

ΕΝΤΟΣ 30 ΗΜΕΡΩΝ

Εάν επιστρέψετε ένα ελλαττωματικό (ΕΕΠ) ή/και λανθασμένο προϊόν ΕΝΤΟΣ του χρονικού διαστήματος των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος τότε μπορείτε να ακολουθήσετε μία από τις πιο κάτω επιλογές:

  • Να επιστρέψετε το προϊόν πίσω με πλήρη επιστροφή χρημάτωνΕφόσον γίνει δεκτή από την Εταιρεία η επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα της στην Λεμεσό, τότε η Εταιρεία μπορεί να σας επιστρέψει την τιμή αξίας αγοράς του προϊόντος και τα έξοδα παράδοσης του εάν ισχύει (εξαιρουμένων των εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή π.χ. παράδοση του προϊόντος με διαφορετικό τρόπο από τον συνήθη τρόπο που εφαρμόζει η Εταιρεία).
  • Να επιστρέψετε το προϊόν πίσω με πλήρη επιστροφή χρημάτων υπό τη μορφή πίστωσης (voucher) για αγορές από το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας, η οποία πίστωση θα είναι ενεργός για έξι (6) μήνες.
  • Να αντικαταστήσετε το επιστρεφόμενο προϊόν με ένα άλλο προϊόν από το κατάστημα της ΕταιρείαςΕφόσον γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα της Εταιρείας στην Λεμεσό, τότε μπορείτε να αντικαταστήσετε το επιστρεφόμενο προϊόν με ένα νέο προϊόν από το κατάστημα της Εταιρείας στην Λεμεσό.

Η Εταιρεία ΔΕΝ δέχεται επιστροφές προϊόντων ΜΕΤΑ το χρονικό διάστημα των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, με εξαίρεση τα ελαττωματικά προϊόντα με εγγύηση για περισσότερο χρονικό διάστημα.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ή επιστροφής χρημάτων υπό μορφή πίστωσης (voucher), το κόστος παράδοσης (εάν υπάρχει) επιστρέφεται εφόσον το προϊόν έχει επιστραφεί για λόγους λανθασμένου/ελαττωματικού (EEΠ) προϊόντος.

 

Τρόποι Επιστροφής Λανθασμένων/Ελαττωματικών Προϊόντων (ΕΕΠ)

Εφόσον το προϊόν έχει επιστραφεί πίσω στην Εταιρεία, η Εταιρεία προσφέρεται να καλύψει το κόστος παράδοσης του νέου προϊόντος (εάν υπάρχει), υπό την προϋπόθεση ότι ο τρόπος επιστροφής που προτείνει η Εταιρεία είναι αποδεκτός από εσάς.

 

Προϊόντα με Εγγύηση

Προϊόντα όπως ερασιτεχνικά και επαγγελματικά εργαλεία (π.χ. Einhell, Black & Decker, Dewalt, Milwaukee) και πολλά άλλα τα οποία προσφέρονται με εγγύηση μπορούν να επιστραφούν στην Εταιρεία εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά, δεν έχουν την οποιαδήποτε παρέμβαση/μετατροπή και εφόσον δεν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα της εγγύησης του συγκεκριμένου προϊόντος από την ημέρα παραλαβής.

Κάποια από τα προϊόντα που προσφέρουν εγγύηση παρέχουν επίσης την δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της/του κατασκευαστή.

Μη επαγγελματικά εργαλεία που αγοράζονται για επαγγελματική χρήση δεν καλύπτονται από εγγύηση.

Για την επιστροφή των προϊόντων με εγγύηση στο κατάστημα της Εταιρείας είναι υπεύθυνος ο καταναλωτής.

 

Εξαιρέσεις στην Πολιτική Επιστροφών

Το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων δεν ισχύει (είτε εντός των 14 ημερολογιακών ημερών ή και μετά) για τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
  • Προϊόντα τα οποία δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής όπως προστατευτικές μάσκες προσώπου, γάντια μίας χρήσης κ.α.
  • Προϊόντα τα οποία έχουν σχέση με προσωπική φροντίδα όπως ξυριστικές μηχανές, μηχανές περιποίησης προσώπου κ.α.
  • Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή και δεν μπορούν να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση όπως: μπογιές που φτιάχτηκαν στο χρώμα που ζητήσατε; λάστιχα, δίχτυα φράχτη, σωλήνες, γυαλόχαρτα και άλλα προϊόντα που κόβονται από ρολό στο μέγεθος που θέλετε; αλυσίδες αλυσοπρίονων που έχουν φτιαχτεί στο μέγεθος που θέλετε κ.α.
  • Προϊόντα τα οποία έχουν αγοραστεί σφραγισμένα, και που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  • Προϊόντα που έχουν συναρμολογηθεί.

 

Προϊόντα με Προσφορά

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αγοραστεί με προσφορά από το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας και επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν, τότε η Εταιρεία λαμβάνει υπόψη το τίμημα αγοράς του προϊόντος στην προσφορά.

 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Οι παραγγελίες που γίνονται αυτοπροσώπως από εσάς στο κατάστημα της Εταιρείας και διαθέτουν υπηρεσία παράδοσης από την Εταιρεία πρέπει να προπληρώνονται.

 

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Σε περίπτωση εξειδικευμένης παραγγελίας ειδικά για τον καταναλωτή, η Εταιρεία δεν έχει την υποχρέωση της οποιασδήποτε επιστροφής προκαταβολής ή και εξόφλησης του προϊόντος.

 

ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Τρόποι και Ημέρες Παράδοσης

  • Κατ’οίκον παράδοση από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, με μέγιστο χρόνο διεκπεραίωσης τις πέντε (5) ημερολογιακές εργάσιμες ημέρες.
  • Παραλαβή από καταστήματα ACS με μέγιστο χρόνο διεκπεραίωσης τις πέντε (5) ημερολογιακές εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση αυξημένου όγκου παραγγελιών, υπάρχει πιθανότητα καθυστέρησης.

 

Έξοδα Παράδοσης

Όλες οι πιο πάνω τιμές παράδοσης συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

Για παραδόσεις εκτός Κύπρου παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας για καθορισμό του ακριβούς κόστους.

 

Όροι Παράδοσης

Το προσωπικό μεταφέρει και παραδίδει τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει στο υποστατικό σας. Η παράδοση της παραγγελίας λαμβάνει χώρα έξω από το υποστατικό σας και δεν μεταφέρονται προϊόντα από σκάλες ή/και ανελκυστήρα.

Όλα τα προϊόντα παραδίδονται ασυναρμολόγητα. Εάν επιθυμείτε την συναρμολόγηση όλων ή/και μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας, η Εταιρεία μπορεί να συναρμολογήσει προϊόντα για εσάς με μία επιπρόσθετη χρέωση. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία:

  • Είτε τηλεφωνικώς στο 25 828000
  • Είτε στέλνοντας email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: [email protected]

Κατά την παράδοση παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να υπογράψετε σημείωμα παραλαβής στο οποίο θα διασφαλίζεται πως η παραγγελία σας παραλήφθηκε καλώς. Σε περίπτωση πρόκλησης ζημιάς του προϊόντος μετά την παραλαβή του από τον τόπο παράδοσης, η Εταιρεία ή ο μεταφορέας δεν φέρει ευθύνη για τέτοια ζημιά.

 

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Εάν κάνατε μία παραγγελία μέσω του φυσικού μας καταστήματος, είναι δυνατό να υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση των προϊόντων για τους πιο κάτω λόγους:

  • Καθυστέρηση στην μεταφορά του προϊόντος από τον προμηθευτή μαςΠαραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών, έτσι ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα είτε λόγω καθυστέρησης στην μεταφορά τους ή και στο τελωνείο, με αποτέλεσμα να μην τα έχουμε στις αποθήκες μας την αναμενόμενη ημέρα παραλαβής. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την καθυστέρηση της παράδοσης του προϊόντος.
  • Κατάργηση ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος στην αγοράΣτο φυσικό μας κατάστημα εκθέτουμε χιλιάδες προϊόντα, ανάμεσα σε αυτά υπάρχουν και οι σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά, χωρίς καμία προειδοποίηση ανακοινώνει πως τα καταργεί. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θα θέλατε να προχωρήσετε με κάποια εναλλακτική λύση.
  • Λόγοι ανωτέρας βίαςΣε περιόδους με ακραίες καιρικές συνθήκες, απεργίες, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας που μπορεί να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση μιας παραγγελίας.
  • Αδύνατη επικοινωνία με εσάςΣε περίπτωση που η επικοινωνία της Εταιρείας με εσάς είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατέστη αδύνατη λόγω καταχώρησης λανθασμένων στοιχείων επικοινωνίας.

 

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΟΡΩΝ

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή και να ανανεώνει τους όρους του καταστήματος, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Προτρέπεστε όπως ελέγχετε το περιεχόμενο των όρων χρήσης για πιθανές αλλαγές. Η τελευταία ημερομηνία ανανέωσης των όρων και προϋποθέσεων απεικονίζεται στο κάτω μέρος της σελίδας αυτής.

© 2024 . Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα.